lördag 26 januari 2013

Igår och historisk vikt!

Dag i sängen med dokumentärer o skit.

Hej! Igår var det kul, lite fjortis emellanåt (typ "jag har aldrig") men kul ändå. Kommit en ny svensk från gbg som ska vara med i vårat fotbollslag som studerar läkare som kom förbi som är trevlig. Även några ifrån klassen som vi inte hängt med så mycket egentligen och en senegales som är väldigt trevlig verkligen. Han har dock lite skumma idéer, igår hade vi en mycket märklig diskussion i klassen (skrev jag om den?). Det var en som hade gjort en video som sitt CV och han tyckte det var orättvist att andra skickade in vanliga CVn och att arbetsgivaren skulle be alla att göra en video så det blev rättvisst. Otroligt märkligt argument :).

Hehe han är muslim och dricker inte alkohol men var glad och dansade runt :). Lite roligt var det när han skulle dansa någon pardans, hehe.

Blir lugn kväll, kollat två dokumentärer, blir nog en sjysst rulle snart.

Just det ja. Jag har ju vägt runt 82 kg men när jag sprungit o hållt på i december och lite i januari så väger jag nu för första gången på säkert 3 år under 80 kg, 79,8 kg! Har inget viktmål direkt, kan lägga på mig lite mer muskler men lite fett går ju alltid att trimma bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar