fredag 18 januari 2013

Garderobsfräschör? Preppy :D?


Hej!

Mitt klädintresse har väl genom åren blivit lite tråkigare, eller jag vet inte. Kör ju rätt safe men kanske en tad mer elegant generellt, kör mycket kavaj. Nåväl, hursomhelst så känner jag att jag behöver fräscha upp garderoben lite och jag tänker, nu när jag inte spelar lika mycket poker, inte känner för att köpa så mycket teknik, köksgrejer och annat stuff så kanske jag kan lägga lite tid på att hitta lite snygga kläder.

Vet inte riktigt vad som är inne och bryr mig måttligt dessutom men känns som preppy kan vara trevligt :D. Förresten tänkte jag klippa mig rätt kort ett tag. Eller jag är nog inte så noga med en speciell stil ändå, bara jag gillar det.

Om någon har ett bloggtips eller liknande så får ni gärna hojta till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar