måndag 14 januari 2013

Bästa födelsedagen ever?

Överraskad med kaka i skolan :)
Hej! Som några kanske vet fyllde jag år i fredags. Lite jobbig ålder att fylla, börjar känna mig gammal nu faktiskt på ett sätt som inte är så kul. Dock var dagen jättefin verkligen.

Det började med att alla var så himla snälla och sådär. Sen hade några kompisar köpt en födelsedagstårta med ljus i antalet år och det gjorde mig jätteglad. Framförallt eftersom det var så oväntat! Mathias och Ernst pratade lite lurigt och jag anade att något lurt var på gång. Sen en, två dagar innan hade jag förresten bjudit folk till en teppanyaki-kväll. Det kommer väl sen!

Linda (betyder snygg på portugisiska/spanska) var en stor present.


Iaf så kom jag hem typ runt 19 och då så låg det något under täcket i min säng märkte jag. Mathias, Ernst och Borja var där och när jag lyfte täcket så fanns en trevlig Barbara där, hon hette tydligen Linda. Hahaha det var rätt kul ändå, det gjorde mig också glad.

Present - Edgar, min favvo :D. 


Sen närmade det sig senare kväll och middagen. Hade dock  failat rejält, jag trodde helt säkert att en restaurang fortfarande var öppen (teppanyakin) medans jag ändå kollade upp två backups som alternativ men när det visade sig att vi var 12-13 pers så var det lite svårare att få bord :D:D. Så vissa folk var där och det kändes lite pinsamt att "skicka" dom vidare till en annanstans. Fick lite små panik även om folk i bilen var mest glada. Dock hittade jag en mexikansk restaurang i närheten som hade fått bra betyg och vi ringde och fick bord, El rincón del Andy.
Borja håller tal!

Folk kom i omgångar och jag hade supertrevligt. Lite nya människor som jag nyligen lärt känna ville också komma och jag var bara på allmänt gott humör. Några av dom hade tom köpt en present till mig vilket också var helt oväntat och gjorde mig jätteglad. Haha, det var en hello-kitty-flaska, en rosa ögonbindel och ett örongott med Twilight och den där Edward på. Sen höll två personer varsin fina tal och jag hade verkligen helt supertrevligt. Sen så kanske det blev lite mycket vin och så kom restaurangägaren med tequila, daiquiris och grejer och ville att jag skulle chugga allt. Det kanske var en rätt dum idé för sen gick det väl lite utför när vi gick till en klubb, B12,  runt 1-2tiden nånting och träffade lite andra människor. Var iofs lite kul där, några i gruppen dansade på bardisken, en annan dansade utan tröja på bardisken och såna där.

Hursomhelst, trevlig dag, astrevlig middag, average utgång = bra födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar