torsdag 28 januari 2010

Valutapanik + Ät-och-duschmannen och grejer

Jag har fått lite av ett nickname senaste tiden, ät-och-dusch-mannen eftersom jag alltid säger att jag kommer så fort jag har ätit och duschat, det är liksom min ritual för att komma igång, gärna en kaffe på det också. Hursomhelst, här i egypten så är jag definitivt inte ät-och-dusch-mannen, jag äter fan ingenting och flera dagar har jag ätit mitt första mål typ kl 4! Panik! Nää men det funkar rätt bra att inte ha okej blodsockerbalans förutsatt att man inte behöver göra någon högre nivå av tänkande. Har typ 8000 kr i svenska kronor, 7000 i euro-marker men har fått slut på de snuskiga egyptiska pengarna (smutsigare valuta har jag aldrig sett) så får försöka lösa det på något sätt utan att bli scammad.


Skriver detta inlägg offline, är ju segt att summera och minnas i efterhand och kan ju skriva på laptopen kom jag på. Aha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar