tisdag 5 januari 2010

Försovning = blää


Idag lyckades jag försova mig igen och vaknade sent och jag hatar mig själv lika mycket varje gång det händer. Hursomhelst så ska vi ha över lite folk på lördag och tyckte att idag var en bra dag att städa, särskilt pga hur jag lämnade köket igår...

Btw, ovan är en gammal bild med min kompis Kicki som jag knappt träffade förra året, dock mycket förståeligt för jag skulle bokstavligen avlida om jag tvingades pendla typ 1,5 timma varje väg till skolan som hon har gjort. Hoppas vi kommer ses mer nu 2010.

Nu ska jag gymma och sen ska jag jobba natt och förhoppningsvis tjäna in så jag kan ta det lite lugnt i januari och börja nya terminen på ett bra sätt, plus börja konditionsträna. Funtar på en pulsklocka, men men. Peeeeeeeeeeeeeeace out

1 kommentar:

  1. aaaw vännen! Inget personligt, de enda jag träffat förra året är twinsen (går ju i samma klass) o aron (sambo). Klart vi ska försöka träffas mer i år DOCK e detta halvåret helvetiskt för mig..sista månaderna nu. Sitter i en seminarie och hemtentaångest just nu...gaah. Så trött på detta. plus att ja måste söka jobb..min cv e klar nu iaf... kram!!

    SvaraRadera