lördag 23 januari 2010

Barbados och Gunther

Eftersom jag knappt kollat på TV eller lyssnat på radio de senaste 2-3 åren så händer det rätt ofta att jag inte har hört låtar som ALLA känner till. Typ så hade jag ingen aning om vem Salem Al Fakir var förrens nåt år sen och jag kände mig nästan lite glad över att jag hittat en cool låt (Miike Snow - Animal) för att sedan ha hört att den varit en overklig radioplåga.

Hursomhelst så hörde jag Gunther nyligen och honom missade jag faktiskt inte när han var igång men jag blev inte så utsatt för den att jag hört alla låtar och blivit så sjukt trött på honom. Så när jag hörde Ding ding dong och Sun trip så tyckte jag det var rätt kul, såhär typ 6 år efter :).

En annan rolig grej är Barbados och lite extra kul tycker jag basisten är som försöker leka lite rock trots att han faktiskt spelar i ett dansband. Här en klassikern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar