fredag 22 januari 2010

Fotboll igen!

Idag tränade jag för det där laget igen och jag kände faktiskt lite ångest att gå dit. Hursomhelst så ska man ju inte undvika saker för sånt där utan det är ju av svåra saker man lär sig (även om denna var mild givetvis).

Hursomhelst så var jag fortfarande rätt kass men iaf inte lika kass som jag var sist, något som iofs inte säger mycket. Det är en sak att vara dålig på något och acceptera det. Det är liksom fine. Det är en annan sak att EGENTLIGEN vara bra på något och underprestera. Jag minns förresten en gång att jag en gång rankade mina bästa "talanger" och kom fram till följande

1: Gitarr
2: Fotboll
3: Poker

Vet dock om jag håller med om det nu längre.

Btw; En stor del av tanken bakom denna blogg var att lägga upp lite musik. Jag har tänkt på det där och börjar känna mig redo att ge det tid. Det är bara lite transformeringar av mitt liv som kvarstår men det känns som att jag nu definitivt är på väg dit, och det känns skönt.

PS; Såg piloten av Glee precis och tycker det var riktigt löjligt. Buuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar