torsdag 29 augusti 2013

Mot Borås

Kom på att det, via Swebus är billigt att åka till Borås så blir en kväll på wiser och lite andra ställen jag har, om möjligt, ännu mindre koll på. Ville påminna mig själv om att denna tydligen går förbi Landvetter flygplats vilket är intressant.

Förresten, igår fick jag en komplimang som jag blev jätte glad av. La upp en pokervideo för att få lite feedback på min strategi och en halv känd snubbe skrev att han bara lyssnat kort men ville ge mig stort credd för min röst. Behaglig och skön speakerton. Det var så fint för jag har ju fått motsatt kritik tidigare. Mumlande och pratandes alldeles för snabbt. Har dock försökt jobba med det med retoriken som största åtgärd och det kanske har hänt något. Jag får nämligen numera ofta komplimanger för hur jag gör mina presentationer. Kul iaf! Alla, inklusive jag själv borde ge,komplimanger mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar