fredag 16 augusti 2013

Grinding on och sådär

Hej! Allt fint? Jag är själv rätt trött, vanligt förekommande fenomen här nu. Varit lite orolig med detta ständigt jäkla återkommande WES.org som återigen är en skitorganisation. Jag har ringt och sagt att de gärna får skynda på då skiten skulle varit inne men trots detta så tog det 6 dagar för dom att gå ifrån statusen "Documents recieved, pending evaluation" till "Evaluation has started" och nu står det att den räknas vara klar 21a augusti. Detta betyder inte att det är godkänt nödvändigtvis då. De kan väl komma fram till att de behöver mer dokument. Usch va tråkigt. Hursomhelst, jag skrev detta till min kontakt där och hon sa att jag skulle vara lugn. Det var rätt skönt ändå att hon inte lätt mer stressad.

Igår hade jag en bra pokerdag! Har loggat 105 aktiva speltimmar sen jag kom hem, känns som jag är nöjd med allt över 100 kr/h och det har jag iaf. Inga skrytpengar alltså men jag hoppas det fortsätter uppåt iaf. Problemet med internet som gick ner vilket tiltade mig något så oerhört verkar vara helt löst och det syns på resultaten med. Hoppas kunna dra in lite mer cash snart

Ska nog halvt packa en resväska för att nu när jag fått 60 kg kläder extra + det jag redan hade i mitt extrarum så det bli väldigt fullt hos morsan. Skulle kunna skicka mer grejer till pappa där det finns mer plats men problemet är att han har ett minne som en guldfisk vilket gör att det antagligen försvinner isf :). Tror jag kommit på en bra grej dock, ska lämna en av mina gamla datorer där, installera ett program så jag kan kontrollera denna överallt i världen + lägga till ett annat program som hindrar den att gå ur vänteläge, och detta gör att jag kan lägga till massa nerladdning till denna + schema så kan jag få nerladdat allt som jag inte kan få här. Detta med 10 gb/månad börjar bli rätt irriterande ändå som är fallet med 4g-uppkopplingen här.

Middag med gammalt gäng!
Fick lite besök häromdagen av två kompisar, en som jag itne träffat på ett år tror jag. Det var väldigt trevligt! Eller det började rätt trevligt sen kom vi in på saker som jag blev rätt negativ emot och jag kände att jag kanske spred negativ energi i onödan och drog ner stämningen lite. Det är lite så när man träffar barndomsvänner, man går tillbaka lite som man var då när man var liten, på gott och ont. Så allt utom slutet var kul!

Det kom fram en historia som jag tänkt på väldigt mycket senaste tiden. Fanns en värsting som jag visste slogs och skulle verka cool + en som bara hängde efter folk som var värstingar och dessa två hade tagit en kille som räknades som nörd och frågade honom om han ville vara med dom och "leka". De gick utanför skolan och sa att de skulle göra en film och han skulle spela en snubbe som blev misshandlad. De band fast honom och sen började den ena gå lös på honom och han svimmade tydligen flera gånger och höll nästan på att dö. En sån historia är ju uppenbarligen bara hemsk men man blir ännu mer illa berörd när man vet vilka det var men också vart det var. Blir nedstämd bara jag tänker på det. Nää dags att sluta. Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar