måndag 1 februari 2010

Nu är bilder och blogg ifrån Egypten uppe!

Nu är bilder och blogg ifrån Egypten uppe! Det börjar iaf på "Avresa" och avslutas sen med "29 jan" och har lagt upp en hel del bilder och 2 stycken videoblogginlägg!

Imorgon börjar livet i Sverige igen och det blir mycket plugg, mycket fotboll och mycket träning. Har ju missat de två första lektionerna i min nya kvällskurs (Retorik 2, väldigt soft) och sen måste jag skriva en minst 13 sidors affärsplan till Venture cup (blää) för min andra kurs men efter det är klart så kommer jag nog kunna ha det rätt gött, än så länge gillar jag att vara på kontoret för det är så mycket jag vill göra som jag inte kommer igång med just nu, det finns helt enkelt inte tillräckligt med tid över. Mest för att jag pluggar så ineffektivt och tar 2 miljoner pauser men det är fakta som har gällt senaste 2 åren och det lär inte ändras snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar