söndag 14 februari 2010

Djungeltrumman

Igår så spelade jag lite och mötte upp Teddie och co i kön till Park Lane. Den var helt enorm och jag kände mig lite dum när jag trängde mig längst fram men orka köa :). Hursomhelst så kom vi in och jag fick 3 ölbiljetter - Sweeet! Det var en rätt okej kväll men tyvärr blev det lite dålig stämning när vissa drack lite mycket öl och sa lite dumma saker kanske. Men så är det ibland.

En kul grej var förresten när jag såg en snubbe som satt på trappan till dansgolvet typ avdäckad. Mellan hans ben fanns en ölbiljett och min tanke när jag gick förbi honom var "Då behöver han inga fler öl" och så jag tog den. Gud vad hemsk jag är :D

Spelade förresten in när henrik berggren spelade live och kanske lägger upp det om jag orkar, känns dock lite kallt att köra akustisk BD nu såhär långt efter och framförallt med tanke på att han redan gjorde en turneringssväng med akustisk BD-solo. Tydligen så pluggar Henrik förresten på GU nu. Coolt att han honom i sin klass :).

Ikväll så var jag egentligen pepp att dra till en inflyttningsfest men hade för första gången på riktigt länge en huvudvärk som inte ville ge sig oavsett hur många tabletter jag stoppade i mig så blev slapp hemma och sen drog jag och jobbade till 4, gick bra faktiskt vilket är skoj. Puzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar