onsdag 3 februari 2010

Jobbiga grejer + Paradise-Andreas

Idag skrev jag ett litet jobbigt meddelande men ibland orkar man inte med saker och det är bättre att ta upp det än att bara skjuta på det och bli mer irriterad. Oftast med denna personen tar jag upp det face-to-face vilket känns lite mer standard men vissa saker kan bli så awkward då (beror ju på vad det handlar om) och rätt ofta får man ju inte sagt det som man vill så jag tycker ett meddelande är lite underskattat faktiskt.

Ohh! Bollebygds stolthet kom tillbaka i Paradise hotel! Hehe, att man la ner så mycket tid på något som egentligen är så himla dåligt. Trodde verkligen dokusåpor var beyond me men nu när PW kom så blossade det upp igen. Hmm 40 avsnitt a 23 minuter= ca 13 timmar. Hmm, KUNDE väl gjort något vettigare med 13 timmar kanske :).

Ohh! När jag sökte på andreas så såg jag en skum person. Den mustaschen alltså! Man ser kanske inte på minitatyrbilden (man kan klicka på alla bilder för förstoring) men han har även en strimma skägg på halsen. Nytänk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar