onsdag 24 juli 2013

Jättefin text

Hej!

Är allt väl? Jag har tagit lite bilder och tänkte nog skriva ett långt och utförligt inlägg lite senare. Kort är iaf min fot sämre än väntat (börjar bli lite orolig för permanenta grejer även om det 100% är en känsla mer än något logiskt skäl) vilket är trist men annars är det jättefint och har gått väldigt bra på poker givet förutsättningarna nu vilket känns kul! Ska fortsätta lågt och köra 8 timmar, 5 dagar i veckan men om det fortsätter såhär bra så blir det lite högre nivå där vi kan jobba med de pengarna som jag var uppe i tidigare. Peppar peppar!

Iaf så fick jag en länk här som berörde mig, jag är rätt svag för när folk gör fina osjälviska saker och jag försöker göra lite extra snälla saker ibland emot folk men borde lägga mer energi på att göra det. Minns en kille som jag lyssnade på som bara gjorde en fin sak om dagen för främlingar och han tänkte aktivt på det och han fick så mycket positiv energi tillbaka. Osäker på om det kommer hända till mig men jag tänker iaf på det ibland!

Hursomhelst är det 21 bilder på fina saker folk gjort för andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar