lördag 6 juli 2013

Brutet ben, tre dagar senare

Yoyo! I onsdagskväll bröt jag ju foten och gipsade och höll på. Jag har också skrivit om en okej stund i Amsterdam ändå som kommer upp sen. Jag var rätt positiv med skadan och lät det inte dra ner mig. Här dock i 35-grader hetta är det jobbigare. Var ute igår och tyckte det var väldigt deppigt ärligt talat, man kände sig som ett offer överallt man gick och allt handlade mest om att lyckas ta sig upp för trappor och skit. Varm blir man också såklart. Så det blir nog inga mer utgångar alls här.

Vad som också är lite jobbigt är just värmen även om man är rätt still. Man blir slapp, jag har nämnt det förut, jag fattar varför Sydamerika inte gör särskilt mycket :D. Man orkar helt inte. Försöker ändå att sakta men säkert plugga men tanken att sitta 6 timmar t ex känns långt borta. Ska nog försöka hitta ett sjysst café men då har vi ju grejen med transporten, usch och blä.

Så är lite nere just nu som kanske märks. Även om det är kul med trevliga folk runtomkring! Thank god for home delivery förresten, beställde indiskt upp!

Nu blir det matte, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar