lördag 11 oktober 2014

Svenskar?


Raefer Willis-konferens om nollenergi och miljötänk
 Hej!
Nu är man här tillbaka, livet är fortfarande lite nytt och jag försöker hitta min livsrytm. Det är en märklig aktivitet, jag vet inte rikigt vad det innebär, jag antar att det är någon sorts mental acklimatiseringsprocess mer än att ta aktiva beslut. Typ riktigt små saker som typ, hur ska jag göra logistiskt när jag ska handla, ska jag först gå hem, lägga av mina saker och sen gå eller ska jag släpa allt direkt och spara typ 10 min? Små skit. Jag funderar om det också har med ålder att göra. Tror jag skrev om det sist men ja, jag känner mig gammal nu men det är ju för jag bor med unga människor som jag nämnde.

Iaf, sånt är väl inte askul att läsa men det fyller mitt huvud på ett märkligt sätt. Typ när jag gör tråkiga saker som städa, gå och handla etc så brukar jag bara lyssna på podcast eller nåt men mitt huvud säger ifrån då och säger "Nää det är för mycket intryck och tankar just nu". Jag antar att det är helt okej och jag får se det som en övergångsperiod och det går över när det går över. Ingen stress. Var sak har sin tid.

Tråkig lektion

Här bor jag nu temporärt.

Bar med bra drinkar, Santa Maria nånstans i Malasana.


Jättekul klipp
https://www.youtube.com/watch?v=atpjWffQ5d4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar