onsdag 12 juni 2013

Hem 20e juni = typ klart

Skriver ett längre inlägg sen tror jag, kommer en kortis nu. Känner mig jävligt deppig ärligt talat pga tentan igår, i kort format trodde jag att jag var redo men andra typer av uppgifter + halv brainfreeze gjorde att jag antagligen inte får godkänt på skiten. Känns sjukt orättvist också med tanke på att 90% av alla som gjorde tentan fuskade. Det var helt sjukt faktiskt. På sista delen fick man förresten ha alla hjälpmedel men jag kände sån oerhörd ångest att jag bara inte orkade, det är rätt sällan detta händer mig, har mestadels bra emotionell kontroll och blir inte upprörd i onödan.
Hursomhelst får ja antagligen göra om denna skit i juli för att få lite högre betyg. Första tentan fick jag 3,1 på (5 för godkänt) men pluggade jag inte massor ärligt talat men andra tentan så memorerade jag fan alla uppgifter och sen bara boom, det var typ helt ny skit. Tror jag kan få 3-4,5 kanske men ändå, det räcker inte.
Fan va deppig jag är. Dessutom tappade jag bort min satans jävla mp3-spelare i Sevilla, letade igenom bilen jag åkte med och de var inte där och noterade att mp3-spelaren var relativt dyr, får punga upp 700-900 kr för den jäveln. Helvete.

Nää usch va dåligt humör jag är på nu. Lär få väldigt bra i art&architecture men det spelar föga roll. Tror förresten jag är hemma inför midsommar, noterade att min biljett är på 20e och då jag tänkte jag skulle stanna tills juli så passar det nog rätt fint att åka hem och sen tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar