lördag 14 september 2013

Japan - kort update!

Hejhej bloggen!
Jag skrev lite blogg och tagit en del bilder här men det blev liksom, här i Japan gör man såhär annorlunda, här är turistområde 1, här är turistområde 2. Det kanske kan vara intressant men vill göra något annorlunda. Problemet är bara att jag inte kommer på något intressant. Så kanske fortsätter att skriva i vanliga stilen men kanske bara slänger upp en massa bilder. Tar det nog antingen på  den långa bussresan till Sapporo om jag inte sover då..

Är lite sur o vresig just nu kanske (kom hem kl 9 i morses, typ 2-3h extra tid i tunnelbanesystemet men generellt har jag det trevligt! Inser att jag bara varit borta 4 dagar och även om jag gjort supermegamycket känns det som jag varit borta en väldigt lång tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar