onsdag 25 september 2013

Checklist Japan.

Hej!

Som jag nämnde har jag ju varit i Japan i 2 veckor! Det var jätteskönt, intressant, kul och avslappnande! Jag har skrivit blogg lite då och då och får se vad jag gör med det + alla bilder men tillsvidare så ger jag en liten checklista.

[X]Partat i Tokyo tills kl 9 på morgonen
[X]Varit på Japansk oktoberfest
[X]Sovit i ett ryokan, traditionellt japanskt gästhus (halvcheck)
[X]Fiskat pilgrimsmusslor och ätit dom.
[X]Druckit sake
[X]Lärt mig äta ramen och surpla som japanerna
[X]Besökt en massa tempel
[X]Besökt japansk whiskey-distelleri.
[ ]Sjungit karaoke
[ ]Sovit i kapsel-hotell
[X]Spelat pachinko

Tagit en massa bilder, gud va trevlig min nya telefon är på det för övrigt. Stor del av dom är säkert tråkiga med så får se. Nu väldigt snart måste jag dock åka upp till stockholm för att få amerikanskt visa. Blir 1-2dagars semester där med, får se vad man hittar på. Bör börja använda min hjärna lite mer aktivt dock då den är i 100% semestermode. Lite hårdträning blir det nog med, pokersommaren är jag nog rätt nöjd med nu. Vann ytterligare 3 lax på flygplatsen som en extra bonus, woho!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar