lördag 23 maj 2015

Rumfix osv

Jag håller på och grejar med ett rum där jag bor! Det är inte färdigt än men vissa delar blev ganska bra, andra lite sämre. På ett märkligt sätt har allt varit kopplat till det där bygget. Jag har ett stort klädrack som ej kan vara på platsen där jag arbetar för det är så mycket damm och färg, enda platsen är framför skrivbordet vilket innebär att jag ej kan jobba så bekvämt vilket innebär bla bla bla. Och när jag har byggt klar den kan jag sätta fast den och lägga den under bla bla. Så är det!

Här kommer några bilder, jag är medveten att ni ser några misstag och sådär men vafan, det är ändå bra.

Detta är senaste. Sågade alla dessa och målade och har nu en hylla + stege upp. Nästa del är att att fixa ovansidan. 

Detta är min nuvarande obekväma arbetsplats. Jag funderar på att hänga upp hyllor ovanför men sen så verkar det mest vara jag som behöver sådär sjukt mycket förvaring. Har flera hyllor hos de andra och de använder dom inte. Bordet ska vara nerfällbart men eftersom väggen ej är rak så blir den extra instabil nerfälld, det kanske låter konstigt men så är det.

Hade dessa 3 boxar och slipade bort all gammaldags ornament så det  blev blankt, målade vitt och bytte handtag. Det blev väl okej men inte direkt magiskt.

Det är mer som ska grejas men jag kommer få en snubbe som målar, sen har jag lite och fixa och sen kan jag få en professionell fotograf till mig gratis ifrån Airbnb så basically känns det roligare att vänta.

Jag ska bygga ett tillfälligt matbord nu förresten som man kan ta fram bara för middagar. Jag hoppas kunna ordna en del såna när jag har fixat detta skolåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar