onsdag 8 april 2015

Lite Marocko-bilder vetja!

Hej!
Nu är det issta dagen här i Marocko. Jag har haft lite otur med vädret varje jäkla påsklov senaste tiden nu, förra resan till Kanarieöarna var också inspirerad av vädret, det billiga priset och lite spontant sådär. Iaf så pajar det ju en hel del när man söker värmen och hittar en plats kallare och molningare än Madrid. Oavsett det så har det ändå varit rätt gött att byta plats, koppla av ifrån skolan och leva på en väldigt annan plats, på ett väldigt annat sätt. Det har dimpat in email ifrån skolan och fyfan, jag trodde denna terminen skulle vara bättre än förra men nej, den blev lika dålig tillslut. Om jag inte skrev det förra inlägget dock så har jag mer tidenna trimester och jag tror det löser sig tillslut ändå. Denna terminen hade jag 9h i skolan varje dag typ utom onsdag och jag var väldigt dålig på att jobba under lektionerna. Alltså under föreläsningarna (det är tänkt att man ska lyssna). Hade jag gjort det bättre så skulle man inte behöva jobba så mycket efter skolan och ja, man har ju inte så mycket mer tid efter skolan med ett sånt schema.

Jag ska gå ner i arbetstid men försöka köra effektivt. Jag tror mer och mer på att skriva ut mantran och sånt, jag har tidigare planerat dagar osv men om det bara ligger i ett dokument nånstans försvinner effekten ganska rejält. Jag ska bara köra 3+4h varje vardag denna termin, en del men inte för mycket men se till att få det lite mer effektivt. Det ska faktiskt bli jättekul att komma hem till Madrid. Jag ser framemot det mycket, framförallt då att se min familj den 11e. Lite ångest att börja skolan igen men ähhh, jag mådde så dåligt över betygen, nu har jag typ smält det och vill ta igen, även om jag varit mer sugen tidigare.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar