torsdag 22 oktober 2015

Bloggen går över till arkitektblogg - Men kan återupptas igen

Hej!
Sm ni märker så är min blogg väldigt inaktiv iår. Förra studieåret var rätt halvtungt på vissa sätt men väldigt kul med lägenhet, airbnb, nya människor i mitt liv och många av mina vanliga rutiner försvann. En av dom var att blogga och jag tror jag kommer ta en paus med det.

Det kanske låter lite överdrivet men jag skapade en intresselista för er som vill läsa bloggen om jag börjar igen. Skriv bara din email och så skickar jag ett mail om jag drar gång igen. Ett mail. En gång, inget annat.

                     Text till intresselista


Jag tänkte försöka lägga mer tid på min arkitektblogg och mitt nya kontor som jag ska öppna nu. Vi skriver kontrakt 2 november och jag kommer hyra ut 6-9 platser och det kan bli fantastiskt! Ska renovera allt så räknar med att börja köpa skrivbord, fixa grejer etc i slutet av november och då lägger jag upp bilder, kanske inte här utan i min arkitektblogg då.

https://carlgoranheintz.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar