onsdag 4 maj 2011

5:45?!

Vet inte varför men jag hade ställt in alarm på 5:45 och gick upp ur sängen först då. Tyckte det var lite ljust. Gött mos.

tisdag 3 maj 2011

Barca hos Joel

Är ju match ikväll och kom på det lite sent och drog till joel. Glenn Strömberg är för övrigt den mest hyllade experten och efter målet sa han typ EXAKT vad jag sa direkt efteråt.

Targaz, giftemål och gojs!


Hej bloggen! Lite sömnig idag, käkade dock gött på targaz precis och drar en kaffe så kanske är fit for fight snart igen. Tänkte försöka dra en pluggrush på dagtid och sen spela en del poker denna vecka, är ju ledig torsdag och fredag. Hade funderingar att dra till till sthlm över helgen men känner för att snåla lite denna veckan. Förlorade lite cash igår på pokern, drog sen en 30 minuter innan föreläsningen idag och plockade in 175$ direkt. Asvärt.

Den 10e och 11e maj är det tråkiga dagar men sen är det ju nästan sommar. Min bror ska förresten gifta sig supersnart, jag insåg inte att bröllopet faktiskt är om lite mer än en månad. Ska bli jättetrevligt. Ska väl vara svensexa snart, vet inte vad som är planerat ännu men man vill ju jättegärna vara med sin brorsa och firar men om svensexan är av det mer grabbigare slaget så kanske man inte vill att familjen ska vara med. Jag får helt enkelt kolla vad de har planerat. Är iaf oerhört glad för Erik och Pernilla och ser framemot det mycket!

PS: Pluspoäng till mig som har läst Sun Tzu's "The art of war" som de pratade lite idag om på föreläsningen.

Counter terrorist win!

Okej, roliga facebook-uppdateringar om Bin Laden som får dela på förstapriset är; "Counter Terrorist Win!" och "Usama Bin Laden - World champion of hide and seek 2001-2011". Alla andra var tråkiga.

måndag 2 maj 2011

Walk in tub

Var ett mail jag gärna ville ha som ska komma till mig idag och kollade spam och så fanns det ett mail där som det stod typ "Try the new walk in-tub". Blev lite nyfiken på vad det var. Såg sen. LOL! Snacka om lata amerikaner som inte orkar lyfta upp benen när de ska bada.

Är väl dock för pensionärer får man väl anta och hoppas men lite lol ändå.

Application for Universidad Europea de Madrid

Gör ett försök att komma in till ett universitet i Madrid. Där iaf så får man skriva in emergency contact person och skriva i telefonnummer och det andra man får lägga till är inte adress eller liknande utan "Vehicle Information: Registration NO: Make: och Model:. Lol?

Remember the milk

Kom på att det ju är rätt gött med en närbutik om man glömt frukost.

söndag 1 maj 2011

Game of thrones


Där ser man, HBO har gjort en ny serie med medieval-tema. Får se om det är nåt att ha.

Double cheese

Alla snackar om att double cheese är så goda. Var tvungen att testa. Helt ok men inget märkvärdigt är betyget. Lantchips med salt är fortfarande favoriten

Ikki

Mår inte sådär överdrivet bra idag heller. Hoppas det ordnar sig med lite energidricka och aspirin. Är ju klar med tentan nu och är för tillfället fri ifrån plugg så jag funderar på om jag ska spela poker, försöka göra lite musik idag och sen så har jag iofs en presentationsgrej jag måste göra men det kanske leder till något kul så det känns inte alltför jobbigt.